V prvom rade investujte do dobrého e-mailového marketingového softvéru. Existuje množstvo programov, ktoré môžete použiť na spustenie e-mailovej reklamnej kampane. Ten, ale závisí od niekoľkých faktorov. Koľko kontaktov máte? Koľko ste ochotní zaplatiť? Niektoré služby sú bezplatné, zatiaľ čo iné majú obmedzené pokusy. Ceny sú založené na počte odberateľov, inokedy na počte odoslaných správ za mesiac. Zvážte, do akej miery plánujete rásť. Narastajúca veľkosť môže mať vplyv na vaše náklady. Tiež sa zamyslite nad tým, že niektoré programy ponúkajú viac podpory, správy kontaktov a štatistických nástrojov, ktoré vám pomôžu analyzovať vašu reklamu.

emailová schránka.jpg

Vyberte produkty, ktoré chcete zvýrazniť. Pred spustením kampane a ak máte viac ako len jeden produkt, mali by ste sa rozhodnúť, čo sa bude vo vašich reklamách zobrazovať najčastejšie. Premýšľajte opatrne a strategicky.  Neprekračujte limit produktov, napríklad vyskúšajte vybrať len pár základných a najpopulárnejších. Spotrebitelia môžu byť nahnevaní, ak ich bombardujete e-mailom o širokej škále produktov.

emailové adresy.png

Vyberte vhodného poskytovateľa služieb. Nezabúdajte na zásady poskytovateľa služieb týkajúce sa odosielania e-mailov. Nájdite si službu, ktorá je priaznivá pre reklamu. Určití poskytovatelia vám napríklad môžu umožniť odosielanie duplicitných e-mailov potenciálnym neobmedzeným príjemcom. Niektoré spoločnosti umožňujú odosielať e-maily mnohým príjemcom, ale majú navyše aj mnohé špeciálne funkcie. Napríklad môžete nájsť poskytovateľov, ktorí dodávajú hotové šablóny pre e-maily, ktoré potom môžete zmeniť, aby vyhovovali vašim potrebám. Môžu vám tiež pomôcť spravovať prítomnosť vašej spoločnosti v sociálnych médiách.
Ak chcete maximalizovať záujem potenciálnych spotrebiteľov, musíte tiež pripraviť cielenú kampaň s použitím najlepšieho softvéru, poskytovateľov služieb a postupov, aby ste sa vyhli označeniu za spam.